Eerste moment alleen - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu Eerste moment alleen - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu

Eerste moment alleen

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

15 Juli 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve mensen,

Daar zit ik dan alleen op het vliegvld van Abu Dhabi. Nu al heel wat vrienden gemaakt op Schiphol, helaas waren deze maar van korten duur. Mijn mede reizigers Pieter en Jaap gingen richting Indonesië. Terwijl mijn buren weer naar Johannes Burg gingen. Gezellig gesprekken gehad en heerlijk op de schouder van mijn buurman geslapen. Met Piet en Jaap een paar potjes pesten gespeeld om de tijd op Schiphol te doden.

Helaas moesten onze wegen scheiden toen Jaap en Pieter de drukte in moesten terwijl ik naar een afgelegen plek geloodst werd. Ik dacht dat Schiphol groot was maar Abu Dhabi is toch een beter plek om te verdwalen.

Raar eigenlijk ik reis alleen toch voel ik mij niet alleen altijd is er wel iemand om mee te kletsen. De momenten dat ik wel alleen ben voelen mij zwaar, dit zal snel overgaan. De combinatie van weinig slaap en alleen zijn is niet de beste combinatie maar ik hoop dat dit snel plek gaat maken voor enthousiasme.

Ik mis iedereen al heel erg! maar voor ik het weet ben ik weer thuis!

Ik laat snel weer van me horen, dikke kus!


  • 15 Juli 2013 - 10:42

    Tante Collie:

    Klinkt goed Suus, gezellig Hollandse mannen(namen) om je heen, een potje pesten zonder Joost is ook bijzonder ;) Inmiddels ben je verder op weg naar je bestemming, have a good flight !

  • 15 Juli 2013 - 11:08

    Sher-pa:

    Het verschil in tijd word steeds groter, maar gelukkig in mijn hartje is er geen tijdverschil, dus ik ben dicht bij je hoor waardoor je niet alleen bent en jeetje Suus er staat je zoiets moois te wachten in Katmandu als je uit het vliegtuig stapt, ... ik kan het weten. Joost en ik zijn net terug uit de UK, dus dat eiland is ook weer veilig. Lach en geniet. Luv u

    Namaste,
    Sher-pa

  • 15 Juli 2013 - 11:56

    Jan Zwart:

    Suus,

    heb de verhalen nog niet gehoord hoe je uitgezwaaid bent van Schiphol maar dat zal wel met veel herrie gepaard zijn geweest. Maar misschien ook wel met een traan(tje)
    Maar nu dan al je eerste bericht vanuit onze vorige thuis-woon-plaats, Abu Dhabi. wij hebben heel wat uren daar door gebracht in de koepel.
    Stoer joh dat je gelijk mal met een heleboel in gesprek bent geraakt, blijf dat doen en dan nog in slaap vallen op zijn schouder.
    Suus op het moment dat je dit leest ben je al weer verder gevlogen in de wijde wereld dus wacht met spanning je nieuwe bericht weer af. starks stap je weer uit het vliegtuig en het vliegveld af en stap je in een HEEEEEL andere wereld. Spannend!!!
    Groetjes vanuit Taiwan, Ome Jan. ( Ome jan????) Jan

  • 15 Juli 2013 - 13:34

    Marloes:

    Kan me helemaal het gevoel van moe en alleen zijn voorstellen
    Maar wat goed dat je al beseft dat het enthousiasme gaat overheersen!
    Prachtig avontuur, beetje jaloers ook
    Wij denken aan je, misschien helpt het een beetje
    Dikke zoen uit brummen van ons allemaal
    Tante Loes
    En tot snel hoors

  • 15 Juli 2013 - 21:47

    Oom Gerrit En Tante Leny.:

    Lieve Suus,Nogbedankt voor je lieve briefje op onze trouwdag..Wat leuk dat jeal zo snel een berichtje stuurde We begrepen dat het eerste stukje reis al leuk was.Ook wij zijn weleens op het vliegveld van Dubai geweest.Een mooi vliegveld.Je eerste ontmoeting was al leuk.We wensen je heel ijne dagen en we zien uit naar het volgende bericht,we houden contact.Ik hoopdat dit bericht goed overkomt.Lievschat We wensen je het aller beste en tot mails maar weer.Liefs oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 8755

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: