Bijna alles voor elkaar - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu Bijna alles voor elkaar - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu

Bijna alles voor elkaar

Blijf op de hoogte en volg Susan

22 April 2013 | Nederland, Haarlem

Vaccinaties, Check
Paspoort, Check
Vliegtickets, Check
Verklaring goed gedrag, Check
Activity International betaald, Check

Het enige wat met nog te doen staat,

- Visum aanvragen
- Skype installeren
- Napaleese telefoon regelen
- Boeken verzamelen om mee te nemen op reis
- Boeken over Nepal lezen

Nog andere suggesties?

Gisteren zijn de tickets voor het vliegen aangeschaft ik vlieg met Etihad Airlines en stap over op Abu Dhabi. Ik vertrek 14 Juli om 22:00 op Schiphol en kom 15 Augustus om 07:00 weer thuis.

Pff nu dit allemaal geregeld is komt het allemaal wel heel dicht bij. Ik wwet nog wel de dag dat ik riep dat ik naar Nepal wilde. Als klein meisje van 8 jaar. Mijn vader was naar Nepal geweest en door de foto's werd ik verliefd op het land en de cultuur. Mijn droom vanaf toen, ooit een keer naar Nepal.
Mijn ouders beloofde mij dat ik na mijn examens met een van de twee naar Nepal mocht. Maar nu in combinatie met vrijwilligers werk is toch wel twee vliegen in een klap.

Maar goed na de tickets begon mijn hartje wel sneller te kloppen. Pfff 1 maand alleen weg zonder papa en mama. Als papa's kindje zal het een zware bevalling zijn. Toch heb ik er enorm veel zin in! Al ga ik iedereen wel ontzettend missen.
Ik ben er van overtuigt dat het helemaal goed gaat komen en ik misschien niet eens meer terug naar huis wil.

Enige afknapper is dat mijn ouders er niet zijn om me op te vangen als ik terug thuis kom na een maand Nepal, vol met verhalen en ervaringen.

Dus iemand vrijwillig 15 augustus om 07:00 op Schiphol?


Ik houd jullie op de hoogte!

  • 22 April 2013 - 21:55

    Ome Peter & Tante Lollie:

    Hé Suus, ja ja het komt steeds dichter bij, leuk hoor. Enne als wij al terug zijn uit Engeland komen wij je 15 augustus ophalen hoor! xje tante Lollie

  • 22 April 2013 - 22:05

    Rob Van Den Boogaard:

    Yessssss, eindelijk een keer eerder dan zwager Jan. Moet gelijk ff wat rechtzetten want die papa vliegt speciaal voor zijn kleine moppie terug uit de UK om haar op te vangen... tsssss.
    Namaste paps

  • 22 April 2013 - 22:17

    Tante Lollie:

    Ha ha toch niet helemaal gelukt Robje, nu waren wij je weer voor :)
    Dus achter in de rij aansluiten op Schiphol ;)

  • 28 April 2013 - 21:47

    Joke:

    Hoi Suus,

    Fijn dat het met het ticket gelukt is, en ik lees dat je vader er toch is.
    Anders had ik toch even met mijn kliene broertje moeten praten.
    GROETJES JOKE

  • 02 Mei 2013 - 17:25

    Jan Zwart:

    Beste Susan,

    uitstekend wat je allemaal reeds geregeld hebt. Dat je helemaal ( misschien) niet meer terug wil komen zullen wij nog wel eens zien. Ik denk dat je al die mooie , bijzondere en soms mindere ervaringen graag wil delen met ons achterblijvers. Vooral nu je PAPPIE speciaal terug vliegt zoals ik lees. [ jammer van je moedertje maar die spreken wij nog wel]

    Wij gaan het allemaal beleven want zoals reeds besproken verwachten wij toch wel iedere tweede dag een "w'hats gebeurt verslag!!"

    komt allemaal goed, en ....... groeten
    Mvg, Jan uit de Hoek

  • 20 Mei 2013 - 20:04

    Nana:

    Veel plezier in Nepal, vergeet je mij niet! X

  • 20 Mei 2013 - 21:30

    Susan:

    Wie is Nana?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 8754

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: