Aan de slag .. rood .. van poeder en rennen :-) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu Aan de slag .. rood .. van poeder en rennen :-) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu

Aan de slag .. rood .. van poeder en rennen :-)

Blijf op de hoogte en volg Susan

23 Juli 2013 | Nepal, Kathmandu

Lieve mensen,

Na alweer een nacht slecht geslapen te hebben zit ik in het vrijwilligers huis. Super moe, huis missend maar nog steeds blij dat ik hier ben. Gisteren was de eerste “echte” werk dag. Smorgens ging ik naar Lily Flower om Vrouwen les te geven, echter was het teachers day dus werd ik ingezegend door ALLE vrouwen. Dus mijn hoofd zat helemaal onder de rode poeder en ik kreeg allemaal kadootjes als rijst ballen, nep bloemen en normale bloemen! Van les geven kwam dus niet zoveel terecht.

S’middags ging ik rond touren voor mn Visum. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik te horen ( na 3 uur rijden) dat als ik 30 dagen heb en de 14 de weg ga (dag 31) dat gewoon goed is en ik geen visum hoef te verlengen LEKKER! Maar goed toen gingen we maar met onze groep bij de KFC lunchen haha.

Door het verkeer was ik pas om 4 uur terug terwijl ik om 3 uur moest werken! Maar dat was prima omdat de mensen pas om 4 uur richting het weeshuis gingen. Dus kon ik gelijk door. Aaah de kiddo’s daar waren zo lief!
We hadden een spelletje bedacht maar dat was geen goed idee want dat hield in dat Christina en ik de hele tijd aan het rennen waren en de kinderen door de lucht vlogen en uiteraard waren wij achterhand helemaal gesloopt, doorweekt van het zweet en zo rood als een tomaat!

Helaas zullen jullie de komende 3 weken minder van mijn gaan horen, het internet is heel slecht en opladen van appertatuur is ook bagger omdat we misschien maar 3 uur per week stroom hebben. Maar ik denk aan jullie elke dag en ik hoop dat jullie ook nog een beetje aan mij denken!

Iloveyouuuuuuuuu xx

  • 23 Juli 2013 - 11:10

    Jan Zwart:

    Suzanne,

    is ook een leuk liedje met die naam!! Suus zo eindelijk dan nu gaat het beginnen waar je werkelijk voor gekomen bent nu ik ben wel benieuwd naar een fotootje maar ja het internet gaat je mogelijk in desteek laten. Maar je bent nu weg bij je gast gezin en waar en hoe ziet jouw eet, slaap omgeving er nu uit??? Hoe oud zijn de vrouwen nu by Lily Flower die je dan les gaat geven maar ook de kids lesgeven ?? Confusing???

    Nu dame zet hem weer op wij horen het wel wanneer wij het weer horen?

    groet,

    jan

  • 23 Juli 2013 - 21:03

    Tante Collie:

    He Suzepluus,

    Idd gaat nu het echte vrijwilligerswerk beginnen, heel veel suc6! Tot nu toe heb je nog in redelijk luxe omstandigheden kunnen verkeren. Maar in het vrijwilligershuis daar hoort natuurlijk ook geen internet bij. Laten we afspreken dat, als jij aan ons denkt, wij weer aan jou denken :) x-ie x-ie tante collie & co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 8756

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: