Het avontuur is officeel begonnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu Het avontuur is officeel begonnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Susan Boogaard - WaarBenJij.nu

Het avontuur is officeel begonnen

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

20 Januari 2013 | Nederland, Haarlem

Vandaag is het besluit genomen, het is officieel de reis naar Nepal is geboekt. Over een klein half jaartje zit ik in het warme land, hard aan het werk en een beetje cultuur op te snuiven. Nu is het wachten op de reactie van mijn organisatie, die mij vertellen dat mijn boeking is geplaatst en dat mijn plaatsing in het project is gelukt!

Ik kan niet wachten!

Groetjes,
Suus

  • 21 Januari 2013 - 08:24

    Jan Zwart:

    Suus,

    Spannend, spannend maar allemaal wel positief spannend. Hoop dat de positieve reaktie snel binnen komt voor je want dan kan je werkelijk de dagen af gaan tellen.

    Mvg, Jan

  • 21 Januari 2013 - 13:57

    Rob Van Den Boogaard:

    Is er toch iemand eerder die als eerste met zijn reactie komt op je site, grrr. Had het kunnen weten zwager Jan, ook zo wereldreiziger. Wel jaloers hoor dat je naar Nepal gaat, heb er destijds hele mooie herinneringen aan overgehouden, zou zo wel met je mee willen gaan. Dit wordt een ervaring die je niet snel zal vergeten ..... voordat je het weet zit je in het vliegtuig en gaat je avontuur beginnen, dus geniet nog maar ff van de pindakaas, de drop, de boerenkool, de hagelslag en het koude Nederland, want daar eet je met je rechterhand linzen met rijst .... :-)

    Namaste
    Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 8751

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: